Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI
MARCINA FLISA 5/54
Odbiór towaru: Komitetu Obr. Rob. 44/13 02-146 Warszawa
02-247 WARSZAWA
Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI
MARCINA FLISA 5/54
Odbiór towaru: Komitetu Obr. Rob. 44/13 02-146 Warszawa
02-247 WARSZAWA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

 

 

GWARANCJA/ZWROTY/REKLAMACJE

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 ) o ochronie praw konsumentów- „Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy.” - dla umów zawartych do 24.12.2014 Dla umów zawartych od 25.12.2014 zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) - Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

2.Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie, jeśli będzie odesłany w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, czy montażu.

3. Do przesyłki należy dołączyć przede wszystkim pismo informujące o odstąpieniu od umowy, a także podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Prosimy o odesłanie dowodu zakupu (paragon-oryginał lub faktura-kopia).

4. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan odesłanego towaru lub towarów i jeśli będą spełnione podstawowe warunki odstąpienia od umowy dokonamy zwrotu kwoty należnej.

5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i na koszt firmy AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI

6. Na wszystkie zakupione towary w firmie AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI udzielamy gwarancji.

7. W przypadku reklamacji - reklamowany towar należy dostarczyć do firmy AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI we własnym zakresie lub odesłać na własny koszt.

8. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych, chyba że jest wymagana ekspertyza producenta. W takim przypadku czas reklamacji może zostać wydłużony do momentu uzyskania opinii biegłych z przeprowadzonej diagnostyki towaru. Jeśli taka sytuacja zaistnieje Klient zostanie poinformowany o fakcie w terminie przewidywanym na rozpatrzenie reklamacji.

9. Jeśli uszkodzenie towaru nastąpiło z winy Klienta np. poprzez niewłaściwe użytkowanie, czy montaż reklamacja nie zostanie uwzględniona towar zostanie zwrócony Klientowi.

10. Szczegóły zwrotu lub reklamacji towaru prosimy ustalić z firmą telefonicznie pod numerem 604444765. Zwracany lub reklamowany towar należy odesłać na adres: AZET-DIESEL ANDRZEJ GODLEWSKI UL. 17 STYCZNIA 44/13 02-146 WARSZAWA z dopiskiem zwrot lub reklamacja. Prosimy również o dołączenie danych kontaktowych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl